środa, 16 kwietnia 2014

Hebelkowo - początek


Witam wszystkich, którzy odwiedzili Hebelkowo

Mam nadzieję, że będziecie zaglądać częściej i zaciekawi Was to, co zamierzam tu zamieszczać. 

Oczywiście nie chcę tworzyć obszernych, nudnych opisów, skupię się bardziej na
samych przedmiotach, które uda mi czasami wykonać.

Od pewnego czasu tworzę mniejsze i większe rzeczy, ozdoby, mebelki, meble z drewna przede wszystkim. 

Nie jestem stolarzem, ale staram się poszerzać swoją wiedzę na temat stolarstwa, czytam "mądre książki", oglądam poczynania stolarzy (głównie w internecie) i oczywiście praktykuję w... garażu i nietylko.

Niektóre mebelki, wykonałem "technikami mieszanymi", tj. są tam połączenia stolarskie i takie, które wymagają użycia jedynie wiertarki i wkrętarki, ale mogę się pochwalić również przedmiotami "stworzonymi" bez jednego wkręta bądź gwoździa.

...nie przedłużając: chciałbym podzielić się tym co mi do głowy przyszło, przelało na kartkę, a później ręce wykonały, 

Hebelkowo będzie miejscem, które zgromadzi, uwieczni, pokaże i podda ocenie wszystkie powstające prace.

Hebelkowo podejmie ciekawe pomysły i będzie je realizowało.

oglądajcie, oceniajcie, piszcie proszę

...miałem się nie rozpisywać

Poniżej półeczka, którą wykonałem




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz